Nu ska de jävlarna bort!

Så har man då äntligen tagit sig i kragen och släpat sin lilla bak till Mercadona för att införskaffa allas ohyrors mardröm       - *hajen-temat* -       Cucal!

Cucal får nämligen kackerlackorna och de andra små krypen, som jag inte kan bestämma vilken art de är, att skaka i de små knäna…..hahahaha……

Inte så att jag haft väldigt många, bara en eller annan levande på hela hösten/vintern, men några gånger i veckan har jag sett döda (vilket jag räknar kallt med är ett resultat av mina allierade vänner Spindlarna).

Här ska sprejas, fejas och utrotas ikväll vill jag lova!

PS. Kackerlackorna är amerikanska och sedan grannarna driver ett kontor för amerikanska ungdomar som pluggar spanska så har jag dragit vissa slutsatser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0