Så var det över...

Den kom, den såg.... och gick igen.
Pga sjukdom måste jag lämna Spanien. Jag är igång med alla förberedelser, och även om det tar emot att lämna detta land, så ser jag framemot att komma hem till gamla Svea.

Livet är fullt av överraskningar, det svåraste är att hålla sig positiv till dem. Mitt tips är dock att göra det, om inte kan det negativa äta upp dig innifrån.

Far väl (och då menar jag isärskrivet), ta hand om dig själv och de dina.

Kanske någon dag kan jag fortsätta den här bloggen, vem vet?

Kommentarer
Postat av: anne

Är det allvarligt? Är du eller någon annan sjuk? Hoppas det ordnar sig.

2009-02-07 @ 22:10:17
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0